BG - гр. Кочериново
ПУБЛИЧНА ПОКАНА
Дом за стари хора гара Кочериново, гр.Кочериново, община Кочериново, област Кюстендил. Тел.: 07053/2077, E-mail: Е-мейл адресът e защитен от спам ботове. , Факс: 07053/ 2330
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ob-kocherinovo.bg/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставки
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на процедурата: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДСХ гр. Кочериново», по следните обособени позиции: Позиция І – „Доставка на месо и месни хранителни продукти”; Позиция ІІ – „Доставка на пакетирани хранителни продукти”; Позиция ІІІ – „Доставка на плодови и зеленчукови консерви”; Позиция ІV – „Доставка на хранителни продукти от краве мляко”; Позиция V – „Доставка на хляб”; Позиция VІ – „Доставка на плодове и зеленчуци”; Позиция VІІ – „Доставка на кокоши яйца”; Позиция VІІІ – „Доставка на мляко”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Приблизителната стойност за изпълнение на поръчката е до 69 600 лв. (словом: шестдесет и девет хиляди и шестотин лева) с вкл. ДДС. Без ДДС обема на поръчката е 58 000 лв. (словом: петдесет и осем хиляди лева), за една календарна година, считано от влизане в сила на договор с определените изпълнители, по обособени позиции, както следва: За Позиция І – до 17 190 лв. без ДДС; За Позиция ІІ – до 10 209 лв. без ДДС; За Позиция ІІІ – до 1 591 лв. без ДДС; За Позиция ІV – до 4 758 лв. без ДДС; За Позиция V – до 9 595 лв. без ДДС; За Позиция VІ – до 7 362 лв. без ДДС; За Позиция VІІ – до 1 500 лв. без ДДС; За Позиция VІІІ – до 5 795 лв. без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
58 000 BGN
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Дом за стари хора гр.Кочериново /гара Кочериново/, Община Кочериново, област Кюстендил.
NUTS:
BG415
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към възможностите на кандидата:
1. Юридически: 1.1.Данни за лицето, което прави предложението. 1.2. Документ за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР /заверено. от участника копие/. При участие на обединение – документ, подписан. от лицата в обединението. 1.3. Документ. за регистрация по ДДС – ако е участникът е регистриран. 1.4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП /приложение №4/ и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП /приложение №5/.
2. Икономически изисквания: Годишен финансов отчет: баланс и отчет за приходите и разходите за последните три приключени финансови години /2009г., 2010г. и 2011г./ - заверени копия. Минимални изисквания: положителен финансов резултат за последните две приключени финансови години /2010г. и 2011г./, доказан с документите по тази точка. Минимален оборот от доставка на хранителни продукти: 30 000 лв. без ДДС за последната финансова година.
3. Технически изисквания: 3.1.За доказване на техническите възможности и квалификацията на участника, участникът следва да представи: Доказателства за сключени договори за доставка на хранителни продукти, изпълнени през последната година (2011г.). Участникът следва да представи копие от договорите придружени със справка за тях, които следва да се отнасят за доставка на хранителни продукти от съответните позиции, като това следва изрично да бъде посочено в справката. Минимални изисквания: наличие на минимум един договор за доставки на хранителни продукти от съответната позиция, срока на действие на които да включва 2011 г. 3.2. Доказателства за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка. Следва да се представи списък с превозните средства, които ще бъдат използвани за изпълнение на настоящата поръчка, към списъка следва да са приложени: Документ за собственост /талон/ и/или договор за наем /лизинг/ на транспортно средство, което отговаря на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на храни - заверени копия. В случай на представен договор за наем срокът на действие на последния трябва да обхваща целия период на изпълнение на поръчката. Удостоверение за регистрация на транспортното средство, съгласно чл.12 от Закон за храните, издадено от съответните компетентни органи: РВМС/ОДБХ и/или РИОКОЗ/РЗИ - заверено копие. 3.3. Доказателства за регистрация на обект за производство или търговия с хранителни продукти, като участникът следва да представи копие от Удостоверение за регистрация на обект за производство или търговия с хранителни продукти, включително от животински произход, съгласно чл.12 от Закон за храните издадено от РВМС/ОДБХ и/или РИОКОЗ/РЗИ.
4. Опис на съдържащата се документация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Най-ниска цена
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
02.11./2012 16:30
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
НЕ
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Всеки участник може да представи само една оферта, която трябва да бъде изготвена по пълния предмет на поръчката. В офертното предложение, участниците следва да предложат цена (без включен ДДС), формирана като окончателна, твърда цена. Същата е валидна и се отнася за целия период на договора. Ценовата оферта /приложение №1 / се поставя в здрав непрозрачен плик /плик №1/. Плик №1 се поставя в здрав непрозрачен плик /плик №2/, в който са поставени всички останали документи от описа. Върху плика участника посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, а когато офертата е за самостоятелно обособена/и позиция/и за коя/и се отнася. Офертата се представя от Участника или от Упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка в ДСХ гр.Кочериново, община Кочериново, област Кюстендил, стая № 17 до 16.30 часа на 02.11.2012г. Оферти, постъпили след крайния час и дата, не се разглеждат.
2. Всеки кандидат може да участва само за една или едновременно за няколко обособени позиции. Участниците в процедурата следва да направят предложения по една/ няколко или всички обособени позиции от предмета на поръчката, съгласно приложените списъци с асортименти към тази покана.
3. Плащането ще се извършва по реда и при условията на проекта на договор /приложение №2/. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
4. Срок за валидност на предложенията – 60 дни, считано от датата на отваряне на предложението.
5. Публичната покана и образците на документи, свързани с поръчката са публикувани на посочения интернет адрес в профила на купувача - http://www.ob-kocherinovo.bg/.
6. Всички документи представени от участника трябва да са на български език, ако са предоставени копия да бъдат заверени с гриф “Вярно с оригинала” от легитимен представител (управител или нотариално упълномощено от него лице с конкретно пълномощно) на участника.
7. Доставяните хранителни продукти следва да отговарят на нормативните изисквания на наредбите по чл.4 от Закона за храните и Техническата спецификация на поръчката /приложение №3/.
8. Посочените количествата в ценовите предложения от документацията могат да се завишават или намаляват в зависимост от броя на настанените стари хора в ДСХ. Посочените количества в ценовите оферти са приблизителни и необвързващи за Възложителя.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:
02.11/2012
Документи свързани с публичната покана:
1. Публична покана - изтеглете документа от ТУК!
2. Ценова оферта Приложение 1 - изтеглете документа от ТУК!
3. Договор Приложение 2 - изтеглете документа от ТУК!
4. Техническо задание Приложение 3 - изтеглете документа от ТУК!
5. Декларация 47, ал. 1 Приложение 4 - изтеглете документа от ТУК!
6. Декларация 47, ал. 5 Приложение 5 - изтеглете документа от ТУК!
Във връзка с направени запитвания относно указания за популване на ценовата оферта даваме следните уточнения.
Публикувано е: Посочената единична цена трябва да е крайна - с включен ДДС , транспортни и други разходи по доставките.
Да се чете :Посочената единична цена трябва е крайна - без ДДС с включени транспортни и други разходи по доставките.