ПУБЛИЧНА ПОКАНА
ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Дом за стари хора гара Кочериново, гр.Кочериново, община Кочериново, област Кюстендил. Тел.: 07053/2077, E-mail:
Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.
, Факс: 07053/ 23-30
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ob-kocherinovo.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.ob-kocherinovo.bg/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставки
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на процедурата: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДСХ гр. Кочериново», по следната обособена позиция: Позиция І – „Доставка на плодове и зеленчуци”;
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Приблизителната стойност за изпълнение на поръчката е до 8 834,40 лв. (словом: осем хиляди осемстотин тридесет и четири лева и 0.40 ст.) с вкл. ДДС. Без ДДС обема на поръчката е 7 362.00 лв. (словом:седеем хиляди триста шесдесет и два лева), за една календарна година, считано от влизане в сила на договор с определените изпълнители, по обособени позиции, както следва: За Позиция І – 7362.00 лв.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
8 834,40 BGN
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Дом за стари хора гр.Кочериново /гара Кочериново/, Община Кочериново, област Кюстендил.
NUTS:
BG415
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към възможностите на кандидата:
1. Юридически: 1.1.Данни за лицето, което прави предложението. 1.2. Документ за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР /заверено. от участника копие/. При участие на обединение– документ, подписан. от лицата в обединението 1.3. Документ. за регистрация по ДДС – ако е участникът е регистриран. 1.4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП /приложение №4/ и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП /приложение №5/.
2. Икономически изисквания:Годишен финансов отчет: баланс и отчет за приходите и разходите за последните три приключени финансови години /2009г., 2010г. и 2011г./ - заверени копия. Минимални изисквания: положителен финансов резултат за последните две приключени финансови години /2010г. и 2011г./, доказан с документите по тази точка. Минимален оборот от доставка на хранителни продукти: 30 000 лв. без ДДС за последната финансова година.
3. Технически изисквания: 3.1.За доказване на техническите възможности и квалификацията на участника, участникът следва да представи: Доказателства за сключени договори за доставка на хранителни продукти, изпълнени през последната година (2011г.). Участникът следва да представи копие от договорите придружени със справка за тях, които следва да се отнасят за доставка на хранителни продукти от съответните позиции, като това следва изрично да бъде посочено в справката. Минимални изисквания: наличие на минимум два договора за доставки на хранителни продукти от съответната позиция, срока на действие на които да включва 2011 г. 3.2. Доказателства за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка. Следва да се представи списък с превозните средства, които ще бъдат използвани за изпълнение на настоящата поръчка, към списъка следва да са приложени: Документ за собственост /талон/ и/или договор за наем /лизинг/ на транспортно средство, което отговаря на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на храни - заверени копия. В случай на представен договор за наем срокът на действие на последния трябва да обхваща целия период на изпълнение на поръчката. Удостоверение за регистрация на транспортното средство, съгласно чл.12 от Закон за храните, издадено от съответните компетентни органи: РВМС/ОДБХ и/или РИОКОЗ/РЗИ - заверено копие. 3.3. Доказателства за регистрация на обект за производство или търговия с хранителни продукти, като участникът следва да представи копие от Удостоверение за регистрация на обект за производство или търговия с хранителни продукти, включително от животински произход, съгласно чл.12 от Закон за храните издадено от РВМС/ОДБХ и/или РИОКОЗ/РЗИ.
4. Опис на съдържащата се документация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Най-ниска цена
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
21/12/2012 16:30
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
НЕ
5. Публичната покана и образците на документи, свързани с поръчката са публикувани на посочения интернет адрес в профила на купувача - http://www.ob-kocherinovo.bg/.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:
21/12/2012
Документи свързани с публичната покана:
1. Публична покана - изтеглете документа от ТУК!
2. Ценова оферта Приложение 1 - изтеглете документа от ТУК!
3. Договор Приложение 2 - изтеглете документа от ТУК!
4. Техническо задание Приложение 3 - изтеглете документа от ТУК!